<div dir="ltr"><div><div><div><div><div><div><div><div><div>Sziasztok!<br><br></div>Én rotációs kapával jártam hasonlóképp.<br></div>Amikor leállt, kivettem a gyertyát és betettem egyet a tartalékok közül.<br></div>A trabantba vett gyertyát raktam a rotációs kapába.<br>
</div>Nem tudtam a hozzávaló hőértékű gyertyát venni, a trabantból kivett meg volt bőven.<br></div>A tartalékokat időnként megpucoltam és újra mehetett a kapába.<br></div>De volt, hogy elég volt a néhány napi szellőztetés is. <br>
</div>Akkor egyértelműen a gyertyacsere segített. <br></div>A gyújtó részt nem próbáltam cserélni, mert ez olcsóbb volt.<br><br></div><div>Szóval milyen színű a kivett gyertya?<br><br></div>Üdv. Tibi<br><div><div><div><br>
<div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2014. január 7. 10:11 Vajk Fekete írta, <span dir="ltr"><<a href="mailto:vajkhu@gmail.com" target="_blank">vajkhu@gmail.com</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div dir="ltr">en nem sokat szereltem eletemben autot, de erdekes lenne hogy a kivett gyertya milyen? netan bekopott, kormos? Ugyanazt visszateve mukodik tovabb? nem a hengerszelloztetestol javul meg a gyertyacserekor?<div>
<br></div><div>Vajk</div></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2014/1/7 <span dir="ltr"><<a href="mailto:szepygab@gmail.com" target="_blank">szepygab@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Gratula a géphez, nem kis munka lehetett!<br>
<br>
A hibaleírás alapján vagy üzemanyagellátási gondra tippelek, vagy a<br>
gyújtótrafó környékén néznék körül (trafó, megszakító, kondenzátor,<br>
nagyfesz kábel a pipával). Az elég nyilvánvaló, hogy nem gyertyaprobléma.<br>
<br>
Gábor<br>
ex-trabis :-)<br>
<br>
Orbán Mihály írta 7 Jan 2014 1:40 levelében:<br>
<br>
> Sziasztok!<br>
><br>
> Még anno a '80-as évek vége felé összetákoltam egy kistraktort. (<br>
> <a href="http://www.minyu.hupont.hu" target="_blank">www.minyu.hupont.hu</a> Trakesz menü.) Jawa motorral kezdődött, majd<br>
> kapott egy Pannóniát, aztán a törzsfejlődés során egy, a világon<br>
> egyedülálló egy hengeres Trabant motor után a sokadik két hengerest<br>
> fogyasztja. Ritkán használom, mert ha megfog a rendőr, az nagyon<br>
> sokba kerülne nekem. Most megint kellene. Majd két évet állt egy<br>
> színben. Szerencsére némi hidegindító segítségével cirka 5 perc alatt<br>
> elindult. Az azonban idegesít, hogy vagy 6-8 éve az a rögeszméje, hogy<br>
> a karburátortól távolabb eső henger indítás után vagy fél perccel<br>
> megáll. Eltűnik a szikra. Kiveszem a gyertyát, beteszek egy másikat és<br>
> láss csodát, vagy fél percig megint jó. Néha még 5-6 percet is kibír.<br>
> Aztán gyertya csere. Az sem baj, ha egy már nem működőt teszek vissza,<br>
> mert az újra jó lesz egy kis ideig, ha eleget "pihent". Vettem bele<br>
> újat is. Az órákat kibírt, aztán kezdődött a móka megint. Szeretnék<br>
> tippeket, ötleteket kapni tőletek, hogy mit kellene kicserélni,<br>
> javítani, hogy megszűnjön a kellemetlen jelenség. Most hegesztettem<br>
> össze egy több mint 3 méter hosszú emelőkaros trélert, ami<br>
> hidromotoros csörlővel emel magára sok mázsás I gerendákat, ugyanis<br>
> egy nem messze levő telephelyről kell őket hazahoznom. Jó lenne, ha<br>
> nem kellene minden percben gyertyacsere miatt megállnom. Mivel a<br>
> Trabant olyan mint a foci, vagy a politika (mindenki tudja a tutit)<br>
> bízom benne, hogy jó pár Trabi-szaki van köztünk.<br>
><br>
> Köszönettel. Misi<br>
><br>
> ---<br>
> A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus<br>
> védelme ellenőrizte azt. <a href="http://www.avast.com" target="_blank">http://www.avast.com</a><br>
><br>
> _______________________________________________<br>
> Epitesz mailing list<br>
> <a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
> <a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
<br>
<br>
<br>
Üdv<br>
<br>
szepygab<br>
<a href="http://jokaja.hu" target="_blank">http://jokaja.hu</a><br>
<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>
<br>_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
<br></blockquote></div><br></div></div></div></div></div>