<div dir="ltr"><div><div><div><div><div>Már nem tudom, mikor és milyen gyertyát vettem a trabantomba.<br></div>De azt tudom, hogy mindig őzbarna volt, amikor néztem.<br></div>A Ducati rotációs kapában meg gyakran kormos volt.<br>
<br></div>Nem tudom, számít-e, de a trabantba 40-es keveréket töltöttem, a Ducati gépkönyvében meg akkoriban<br></div>mintha 20-ast írtak volna. Még a &#39;80-as évek elején vette apósom.<br><br></div>Üdv. Tibi<br></div><div class="gmail_extra">
<br><br><div class="gmail_quote">2014. január 8. 11:34 Hofferek Attila írta, <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:hofi@soka.co.hu" target="_blank">hofi@soka.co.hu</a>&gt;</span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<a href="tel:2014.01.08.%2011" value="+12014010811" target="_blank">2014.01.08. 11</a>:08 keltezéssel, Varga Tibor írta:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Vegyél bele kisebb hőértékű gyertyát!<br>
</blockquote>
<br>
Ha isolator, akkor M14-175  való a trabiba, amiből a 175 a hőértéke.<br>
220-as, 240-es (ami a simsonba kell) teljesen rossz a trabiba.<br>
A trabinak hidegebb a blokkja mint a libakergetőknek.<br>
______________________________<u></u>_________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/<u></u>mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>