<div dir="ltr"><div>Sziasztok!<br></div>Szia Misi!<br><div><div><br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Ezt írtad:<br><i>&quot;A helyzet, hogy a bedöglött gyertyán nem mutatkozik
      szikra. Ez a gyertya, csak később használható újra, ha már pár
      másik járt előtte. Akkor is csak rövid ideig. Kinézetre semmi
      különleges. Semmi kormosodás, semmi barnaság (na ez már baj),
      kicsit üzemanyagos.&quot;<br>
      <br>&quot;Fekete és kicsit üzemanyagos.&quot;<br></i><br></div>A fentiek, számomra egyértelműen arra utalnak, hogy a gyertyának túl nagy a hőértéke ahhoz a motorhoz.<br></div><div class="gmail_extra">Nem tud felmelegedni annyira, hogy elérje az öntisztulási hőmérsékletet.<br>
</div><div class="gmail_extra">Rácsapódik a korom, ami berakódik a menet és a porcelán közé, aztán itt átvezet és<br>nem a gyertyahézagnál jön létre a szikra. Aztán a korom üzemanyagos lesz, mert nem tud elégni<br></div><div class="gmail_extra">
az üzemanyag.<br><br></div><div class="gmail_extra">A gyertya pihenése közben meg történik valami, ami miatt újra a hézagnál kezd szikrázni.<br></div><div class="gmail_extra">Főleg, ha csak pár percig használod, ahogy egy másik leveledben írtad.<br>
<br></div><div class="gmail_extra">Ez a jelenség teljesen egyezik azzal, amit én tapasztaltam a rotakapával.<br></div><div class="gmail_extra">Vegyél bele kisebb hőértékű gyertyát!<br></div><div class="gmail_extra"><br>De egy erősebb vagyis nagyobb energiájú gyújtóegység is segíthet. Csak ez jóval drágább,<br>
mint a gyertyacsere és én nem vagyok benne biztos, hogy tényleges segítség. Csak olyan megérzés<br>alapú a dolog.<br><br></div><div class="gmail_extra">Üdv. Tibi<br></div></div></div></div>