<div dir="ltr">jo az a litiumos zsir. a kalapacsok ala ne tegyel, max vekonyan, a golyopalyaktol meg nem fog oda jutni. a golyokhoz sem kell vastagon tolni.<div><br></div><div>Vajk</div></div><div class="gmail_extra"><br><br>
<div class="gmail_quote">2014-07-05 18:19 GMT+02:00 Cser Tamas <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:maguspr53@gmail.com" target="_blank">maguspr53@gmail.com</a>&gt;</span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Vajk Fekete &lt;<a href="mailto:vajkhu@gmail.com">vajkhu@gmail.com</a>&gt; írta, 2014. 07. 05.:<br>
&gt; ha a racsni elobb tokremegy mint a lanckerek meg a lanc kopna el, akkor ott<br>
&gt; valami fura van. vagy nagyon-nagyon gagyi, vagy sokat mesz esoben sarban,<br>
&gt; es sohasenem takaritod.<br>
<br>
a 3 furaság bármelyike bejátszhatott :-(<br>
<br>
Shimano MF-HG22 14-28-as menetes racsni, indexes 6s<br>
ebben orosz gépzsírhoz hasonló massza volt, a rugóval rögzített<br>
2 mozgó racsni alkatrész &quot;ágyának&quot; a gázolajos kimosása<br>
tartott a leghoszabb ideig, szóval az &quot;beragadt&quot;<br>
<br>
a másik<br>
FALCON feliratú, az meg (zsírzás v. olajozás szempontból) porszáraz volt<br>
a golyókosárhoz hasonló golyótartóban a golyók berozsdásodva<br>
(ebben a 2 mozgó racsni alkatrész egyik oldala volt kopott, és az &quot;ellenoldalon&quot;<br>
is van kopási gyűrű)<br>
<br>
van autós szürke (talán lítiumosnak mondott) csapágyzsírom,<br>
összeszerelésnél a golyó beágyazásához az jó lenne?<br>
<br>
viszont ha  a  mozgó racsnirész a gépzsírba beakad, akkor<br>
a golyó beágyazáshoz nagyon keveset kellene használnom<br>
<br>
&gt; nekem amig menetes hatsoagyam volt, 2 lancot kibirt egy, de akkor sem<br>
&gt; szalajtott, hanem elkoptak a fogak. mondjuk a mostani ujabb ugynevezett<br>
&gt; kazettas agyon ugy 6000km-nel elkezdett szalajtani a szabadonfuto, de<br>
&gt; szerintem ujonnan is volt valami baja, mert nagyon halk volt.<br>
&gt;<br>
&gt; Vajk<br>
&gt;<br>
&gt;<br>
&gt; 2014-07-05 14:23 GMT+02:00 Cser Tamas &lt;<a href="mailto:maguspr53@gmail.com">maguspr53@gmail.com</a>&gt;:<br>
&gt;<br>
&gt;&gt; jhidvegi &lt;<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com">jhidvegi@gmail.com</a>&gt; írta, 2014. 07. 05.:<br>
&gt;&gt; &gt; Nagyobb korlát az, hogy a gumiégetéshez teljesítmény kell. Na ez bicón<br>
&gt;&gt; nincs<br>
&gt;&gt; &gt;<br>
&gt;&gt; &gt; Csak hirtelen elképzeltem, amint Mágus teker, a gumi meg füstöl hátul.<br>
&gt;&gt; &gt; :)<br>
&gt;&gt;<br>
&gt;&gt; :-)<br>
&gt;&gt;<br>
&gt;&gt; gondolom, hogy a vékony lánccal a 120kilóm + a kerékpár utánfutó<br>
&gt;&gt; terhelés is bejátszhat abba, hogy 2 évente a racsnik a végén az enyhébb<br>
&gt;&gt; pedálozásnál is megszaladnak, de sima gurulást bírnak<br>
&gt;&gt;<br>
&gt;&gt; Vajk által írt racsni kosza miatti beragadás is belejátszik az egyik<br>
&gt;&gt; racsnimnál<br>
&gt;&gt; _______________________________________________<br>
&gt;&gt; Epitesz mailing list<br>
&gt;&gt; <a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
&gt;&gt; <a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
&gt;&gt;<br>
&gt;<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>