<div dir="ltr">jo az a litiumos zsir. a kalapacsok ala ne tegyel, max vekonyan, a golyopalyaktol meg nem fog oda jutni. a golyokhoz sem kell vastagon tolni.<div><br></div><div>Vajk</div></div><div class="gmail_extra"><br><br>
<div class="gmail_quote">2014-07-05 18:19 GMT+02:00 Cser Tamas <span dir="ltr"><<a href="mailto:maguspr53@gmail.com" target="_blank">maguspr53@gmail.com</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Vajk Fekete <<a href="mailto:vajkhu@gmail.com">vajkhu@gmail.com</a>> írta, 2014. 07. 05.:<br>
> ha a racsni elobb tokremegy mint a lanckerek meg a lanc kopna el, akkor ott<br>
> valami fura van. vagy nagyon-nagyon gagyi, vagy sokat mesz esoben sarban,<br>
> es sohasenem takaritod.<br>
<br>
a 3 furaság bármelyike bejátszhatott :-(<br>
<br>
Shimano MF-HG22 14-28-as menetes racsni, indexes 6s<br>
ebben orosz gépzsírhoz hasonló massza volt, a rugóval rögzített<br>
2 mozgó racsni alkatrész "ágyának" a gázolajos kimosása<br>
tartott a leghoszabb ideig, szóval az "beragadt"<br>
<br>
a másik<br>
FALCON feliratú, az meg (zsírzás v. olajozás szempontból) porszáraz volt<br>
a golyókosárhoz hasonló golyótartóban a golyók berozsdásodva<br>
(ebben a 2 mozgó racsni alkatrész egyik oldala volt kopott, és az "ellenoldalon"<br>
is van kopási gyűrű)<br>
<br>
van autós szürke (talán lítiumosnak mondott) csapágyzsírom,<br>
összeszerelésnél a golyó beágyazásához az jó lenne?<br>
<br>
viszont ha a mozgó racsnirész a gépzsírba beakad, akkor<br>
a golyó beágyazáshoz nagyon keveset kellene használnom<br>
<br>
> nekem amig menetes hatsoagyam volt, 2 lancot kibirt egy, de akkor sem<br>
> szalajtott, hanem elkoptak a fogak. mondjuk a mostani ujabb ugynevezett<br>
> kazettas agyon ugy 6000km-nel elkezdett szalajtani a szabadonfuto, de<br>
> szerintem ujonnan is volt valami baja, mert nagyon halk volt.<br>
><br>
> Vajk<br>
><br>
><br>
> 2014-07-05 14:23 GMT+02:00 Cser Tamas <<a href="mailto:maguspr53@gmail.com">maguspr53@gmail.com</a>>:<br>
><br>
>> jhidvegi <<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com">jhidvegi@gmail.com</a>> írta, 2014. 07. 05.:<br>
>> > Nagyobb korlát az, hogy a gumiégetéshez teljesítmény kell. Na ez bicón<br>
>> nincs<br>
>> ><br>
>> > Csak hirtelen elképzeltem, amint Mágus teker, a gumi meg füstöl hátul.<br>
>> > :)<br>
>><br>
>> :-)<br>
>><br>
>> gondolom, hogy a vékony lánccal a 120kilóm + a kerékpár utánfutó<br>
>> terhelés is bejátszhat abba, hogy 2 évente a racsnik a végén az enyhébb<br>
>> pedálozásnál is megszaladnak, de sima gurulást bírnak<br>
>><br>
>> Vajk által írt racsni kosza miatti beragadás is belejátszik az egyik<br>
>> racsnimnál<br>
>> _______________________________________________<br>
>> Epitesz mailing list<br>
>> <a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
>> <a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
>><br>
><br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div><br></div>