<div dir="ltr">a szelepmozgato motor persze kivul van, es tokre szabvany alaku, meg a kabelen a csatlakozo is szabvany, semmibol nem tart kicserelni. de a kereskedelemben csak olyat kapsz ami 2 vagy 5 sec alatt megy vegallasbol vegallasba, 10 (vagy 20, nem emlekszem) masodperceset nem kapsz. hiaba csereled ki, az elektronika nem fogja rendesen kezelni.<div><br></div><div>Vajk</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2014-12-12 13:48 GMT+01:00 jhidvegi <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com" target="_blank">jhidvegi@gmail.com</a>&gt;</span>:<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Vajk Fekete wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
az enyemnek a hocsereloje ontveny volt. nem az a rez lemezes amit<br>
ismersz. inkabb mint egy motorblokk. ha az kilukad, vege a dalnak, es<br>
nem kapsz masikat a boltban csak ugy, a gyartotol sem tudsz direktben<br>
venni.<br>
</blockquote>
<br>
Nem gondoltam, hogy csinálnak ilyet. Jó drága is - gondolom -, meg azért, mert alu ötvözet, veszélyes is lehet, mert kevésbé ellenálló, és öntéskor nehezebb vigyázni a hibákra. Nem lehet durva vastag valamit elkövetni, mert marha nagy lesz az utánfűtése. Tehát, amikor leáll a láng, még sokáig megy bele a vízbe a hő a nagy tömegből. Ha meg filigrán, akkor simán lehet öntvényhibás úgy, hogy újonnan még jó, aztán elég hamar xar lesz, mert valahol csak 0,2mm falvastagsága van a víz és a levegő között.<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
de pl a padlofutes modulomban a valtoszelep az honeywell. van rendes<br>
cikkszama. viszont a botlban olyan cikkszamut nem arulnak, az egy<br>
speci szeria amit csak megrendelesre gyartanak. mindene olyan mint a<br>
szokasos, csak 10 masodperc a futasideje.<br>
</blockquote>
<br>
Ez viszont gondolom nincs beépítve valami fix helyre (kazánba), ezért más tipust is bele lehet építeni. Persze sejtem, hogy alakítani kell a csatlakozások környékén.<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
de a valtoszelepek is specik szoktak lenni, hogy egyszerubb es olcsobb<br>
legyen mint a szabvanyos, meg kisebb helyen elferjen. a magyar<br>
kazanomban meg sok szabvany alkatresz volt, mert ok is a kinalatbol<br>
valogattak ossze. a mostani saunier duvalban mar szinte nincs<br>
kommersz alkatresz egyaltalan.<br>
</blockquote>
<br>
Lehet, hogy ebben a tipusban sok a szivattyú. :-)<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
pl a kulso homeroje egy ntc. de olyan jelleggorbevel, amilyen nincs<br>
egy gyarto katalogusaban sem. kisakkoztam hogy milyen kompenzalo<br>
ellenallasok lehetnek rateve, de nem kivul vannak, bele van gyartva.<br>
</blockquote>
<br>
Ez egy szép mérnöki feladat. :-)<br>
<br>
hjozsi <br>
______________________________<u></u>_________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/<u></u>mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div></div>