<div dir="ltr"><div><div><div><a href="http://www.gepdepo.hu/lancfuresz/akkus-lancfuresz/makita-duc122z-buc122z-akkus-lancfuresz-geptest-duc122z.html">http://www.gepdepo.hu/lancfuresz/akkus-lancfuresz/makita-duc122z-buc122z-akkus-lancfuresz-geptest-duc122z.html</a><br><br></div>Én egy ilyet használok. tény és való, csak annak érdekes, aki 13 cm-nél vastagabbat nem akar vágni és van már 18v makita rendszere (nekem kellett vastagabbat, így vettem még egy láncvezetőt és leflexeltem róla a kickback orrpáncélt, úgy már kivágtam vele egy 25 cm átmérőjű fát).<br></div>Videók:<br><a href="https://www.youtube.com/watch?v=iJVuxdU9jlA">https://www.youtube.com/watch?v=iJVuxdU9jlA</a><br><a href="https://www.youtube.com/watch?v=5gDsD67QYeI">https://www.youtube.com/watch?v=5gDsD67QYeI</a><br></div>itt meg a kickback látható, 2.34-től<br><a href="https://www.youtube.com/watch?v=5gDsD67QYeI">https://www.youtube.com/watch?v=5gDsD67QYeI</a><br><br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2016-06-08 10:23 GMT+02:00 Acs Gabor <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:levlista@e8e.eu" target="_blank">levlista@e8e.eu</a>&gt;</span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <p>Most én fűnyírót készülök venni a benzines után egy elektromost.
      Egyrészt nem azért megyek ki Bp.-ről, hogy aztán a természet lágy
      ölén szagoljam másfél méterről a kipufogógázt. Másrészt bízom
      benne, hogy jóval halkabb lesz, és így nem megyek a szomszédok
      agyára. Meg amit írtál, karbantartási dolgokat, itt is rendre
      előjönnek, minden szezon karburátortisztítással kezdődik,
      motorolaj, a benzinkútra járkálás...</p>
    <p>Amin nagyon meglepődtem, hogy eddig úgy tudtam, a benzinesek
      sokkal erősebbek. Viszont pont mostanában elkezdték kiírni egyes
      weboldalakon a benzinesek valós leadott teljesítményét Wattban,
      ami alig tér el egy erősebb elektromosétól. Állítólag jött egy új
      szabályzás, hogy már nem lehet kipufogó, légszűrő meg mittudoménmi
      nélkül mérni a teljesítményt.<br>
    </p>
    <pre cols="72">Gábor</pre><div><div class="h5">
    <div>2016.06.08. 9:13 keltezéssel, Varga
      Tibor írta:<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      <div dir="ltr">Sziasztok!<br>
        <br>
        <div class="gmail_extra"><br>
          <div class="gmail_quote">2016. június 8. 8:45 Hofferek Attila
            írta<span dir="ltr"></span>:<br>
            <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Én magam
              is javítottam...</blockquote>
            <div>10 éve vettem a METRO-ban zöld színű elektromos Bosch
              láncfűrészt kb 20e Ft-ért.<br>
            </div>
            <div>Az nem arra való volt, hogy én az éves tüzelőt
              felvágjam vele. Az olajozása hamar tönkrement.<br>
            </div>
            <div>Viszont kaptam hozzá alkatrészt Budapesten.<br>
            </div>
            <div>Amikor viszont a javítás idejetöbb lett, mint a
              fűrészelés ideje, kidobtam.<br>
            </div>
            <div>Megvettem a legkisebb Stihl elektromost és azzal nincs
              gondom.<br>
              <br>
            </div>
            &gt; Villanyos láncfűrész kislányoknak való :)<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">Meg, aki meggondolja, hogy mikor,
            mire, hogyan akarja használni. :-)<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">:-)<br>
            Csak otthon a ház körül használom. <br>
            Sokkal halkabb mint a benzines és csak akkor van hangja
            amikor vágok vele.<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">A villany sokkal olcsóbb mint az
            üzemanyag és hozzá a kétütemű motorba való olaj.<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">Nem kell kitakarítani a porlasztót,
            amikor 1 évnyi állás után kiválik a benzinből<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">valami takonyszerű anyag. (A
            rotakapánál mindig ez volt a gond tavasszal,<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">amíg ősszel le nem ürítettem belőle
            az üzemanyagot.)<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote"><br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">Mesélték, hogy egy ács a több
            benzines láncfűrésze mellé vett elektromost is, mert a
            földszinten az<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">anyag előkészítéséhez, egy vágáshoz
            nem kell berántani a benzinest, hanem csak nyúl érte, vág és
            leteszi.<br>
            <br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">Üdv. Tibi<br>
          </div>
          <div class="gmail_quote"> <br>
          </div>
          <div class="gmail_quote">
            <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
              <br>
              On 2016. 06. 08. 8:28, <a href="mailto:hozso_001@freemail.hu" target="_blank">hozso_001@freemail.hu</a>
              wrote:<br>
              <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
                Sziasztok!<br>
                <br>
                  Újabb kérdésem merült fel...<br>
                <br>
                  Ezek a mindenféle, olcsóbb-drágább láncfűrészek. Akár
                elektromosról, akár robbanómotorosról beszélünk -
                javíthatóak? Vagy &quot;dobd el, vegyél másikat&quot; mostanság a
                módi? Tehát megveszed, használod, és ugye előbb-utóbb
                szervizelni kellene. Tudják ezeket javítani a
                kisgépszerelők?<br>
                <br>
                <br>
                <br>
                    Üdv.: Horváth Zsolt<br>
                _______________________________________________<br>
                Epitesz mailing list<br>
                <a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
                <a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" rel="noreferrer" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><span><font color="#888888"><br>
                  </font></span></blockquote>
              <span><font color="#888888">
                  <br>
                  -- <br>
                  Hofferek Attila<br>
                  <br>
                  _______________________________________________<br>
                  Epitesz mailing list<br>
                  <a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
                  <a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" rel="noreferrer" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
                </font></span></blockquote>
          </div>
          <br>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset></fieldset>
      <br>
      <pre>_______________________________________________
Epitesz mailing list
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </div></div></div>

<br>_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" rel="noreferrer" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>