<div dir="auto">A kimeneten gondoltam. Hogy a legkulccsal paralell ha rakotom a kompresszort, vissza tud-e nyomni a tartalyba.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr">On Mon, Apr 16, 2018, 23:30 jhidvegi <<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com">jhidvegi@gmail.com</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Vajk Fekete wrote:<br>
> <a href="https://youtu.be/jF4Ta1_-HUg?t=5m51s" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://youtu.be/jF4Ta1_-HUg?t=5m51s</a><br>
><br>
> szépen szórja mindenfele.<br>
<br>
Akkor rendben van, lesz kompresszorod. :-)<br>
<br>
> Azt nem tudjátok, hogy egy mezei kompesszor kimenetén van-e<br>
> visszacsapó szelep?<br>
<br>
Szerintem nincs, de azok a szelepek, amik által kompresszál, nem teszik <br>
lehetővé, hogy visszafelé menjen a lég. Ezek tulajdonképpen sorbakötött <br>
visszacsapószelepek, nem vezérelt szelepek, mint egy autóban. Egy van a szívó, <br>
egy meg a nyomó oldalon.<br>
<br>
hjozsi <br>
<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank" rel="noreferrer">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div>