<div dir="ltr">ahogy irod. a pisztoly csak vizet, a motort nyomaskapcsolo, a puffer az kb a slag.<div><br></div><div>Vajk</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Tue, Aug 13, 2019 at 12:09 PM jhidvegi <<a href="mailto:jhidvegi@gmail.com">jhidvegi@gmail.com</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Vajk Fekete wrote:<br>
> nem tudod lagyinditani, mert a feltermelt nyomas altal feszitett<br>
> kompresszort kell elinditsa.<br>
><br>
> a komolyabbakban van lefuvoszelep, de az egyszeruekben nincs.<br>
<br>
Hát akkor a feladat csak alkalmas motor beépítésével oldható meg. Vagy ahogy <br>
írtad, másik mosó vásárlásával.<br>
<br>
Az aszinkron motorosban a motor folyamatosan jár, és talán söntágon visszamegy a <br>
víz az elejére, a nyomás megmarad. A légkompresszorban viszont van egy olyan <br>
rendszer, hogy a kompresszor nyomóoldaláról eltűnik a nyomás anélkül, hogy a <br>
tartályból le lenne fúvatva. Amikor elindul a kompresszor, a relatíve nagy <br>
légáram képes lezárni a lefúvószelepet, a nyomás pillanatok alatt megnő, és a <br>
tartály felé menő visszacsapószelep kinyílva megindul a tartály töltése. A motor <br>
valszeg nem is tudna elindulni úgy, hogy nyomásra dolgozik.<br>
<br>
A mosónál mitől van induláskor nyomás? Ott nincs tartály, meg hát a víz nem is <br>
összenyomható. Netán úgy van megoldva, hogy a szivattyú mindenképpen nyomásra <br>
dolgozik, és ha fölötte van picivel egy beállított értéknél, akkor motor <br>
kikapcs? Szóval a pisztoly nem vezérel motort, csak vizet?<br>
<br>
hjozsi <br>
<br>
_______________________________________________<br>
Epitesz mailing list<br>
<a href="mailto:Epitesz@lists.javaforum.hu" target="_blank">Epitesz@lists.javaforum.hu</a><br>
<a href="http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz" rel="noreferrer" target="_blank">http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz</a><br>
</blockquote></div>