[Foto] zeneszportrek, rekontra
topybear at chello.hu
topybear at chello.hu
2004. Nov. 9., K, 13:59:15 MET
Fogadatlan prókátorként én is beszállok :))))
> Nem nagyon értek veled egyet, de sebaj. A hivatkozott billentyűs képnél pl.
> ha akkor nyomod meg a gombot, amikor a pasas visszafelé megy a
> szintetizátortól, és első redőnyre villantasz, akkor PONTOSAN ugyanezt a
> képet kapod.
Kivéve, hogy sok esetben az illető egyéb részein (pl. haja, ruhája, ékszerek, stb.) látszik, hogy azok a _látszólagos_ mozgásiránnyal ellentétes irányban mozognak. Ilyenkor születnek azok a képek, amiket nézek, nézek, érzem, hogy valami nem stimmel de nem látom, hogy mi. Aztán egyszer csak bekattan, hogy látszólag lendületesen dől előre, de akkor miért áll a haja is előre, mikor hátrafelé kellene?
> Ugyanígy ha első redőnyös szinkronnal elkapod a dobost, amikor
> a dobverője elhagyja a dob felületét, akkor ugyanazt a képet kapod, mintha
> második redőnyre szinkronizálva a dob felé mozgás közben örökíted meg.
Fenti példánál maradva mondjuk a ruhaujj, karkötő helyzete meg olyan lenne, mintha megelőzné a mozdulatot: a kép szerint a dob felé közelít a kéz, ám a karkötő/(ruhauj/jakármi öblösödése a dob irányába mutat.
> Szóval ilyen esetben nincs jelentősége annak, hogy milyen a szinkron.
Fenti példák miatt szerintem csak bizonyos esetekben van igazságod: ott, ahol az egyéb részletek/tárgyak helyzete nem ad útmutatást a mozgás irányáról.
Topy
További információk a(z) Foto levelezőlistáról