[Foto] Samsung zoom lens error

dMT alias Medve drmoso at prolan.hu
2013. Okt. 22., K, 18:31:45 CEST


>> Épp úgy, mint pl. az autóknál is valamikor 1990 körül volt a csúcs
> Szakemberektol hallottam (tobbtol is), s reszben magam is azt
> tapasztaltam, hogy allitolag 2000 korul volt a csucs.
:-)
Ha a hármas BMW-t nézem, akkor '84-ben jött ki az E30, ami már jó, ma is
szívesen autóznék vele. A '91-s E36 picit jobb, picit csúnyább.
Az 1999-s E46 már a konzervatívabbaknak túl elektronizált, de
azért még elmegy. A 2005-ben kijött E90 már egyértelmûen túl van a csúcson.
Érdekes módon a 2012-s F30-s nem sokkal rosszabb az E90-nél. (Az, hogy
_kizárólag_ turbómotorok vannak hozzá, az azért nem öröm....)

Régi, kedves Fordomból is a '82-'92-ig gyártott Sierra a kedvencem,
imádom, sokkal(!) jobb vezetni, mint az E90-t.
A '97-s gyártású Scorpióm már "túl modern" volt, az már szerelhetetlen,
javíthatatlan, egyszer bepattanó izák vannak benne, és nehezen hatástalaníható
tök felesleges automatizmusok.

Nyilván lapos ez a csúcs, gyártó függõ ez a csúcs, sõt ízlésfüggõ ez a csúcs.
Van, aki a szervók megjelenésétõl tartja ereszkedõnek,
van, aki az FWD megjelenésétõl,
van aki az elektronika különbözõ szintû megjelensétõl,
van aki bunkerszerû kilátástól,
van, aki a buszrendszerek megjelenésétõl,
van, aki a (rövid) élettartamra tervezéstõl,
van, aki az elektronikus menetbefolyásoló rendszerek valamelyik generációjától,
van, aki a jeladós gázpedáltól,
van, aki a szoftveres lelkû(*) rendszerektõl,
van, aki a drive by wire rendszerektõl.
De abban megegyezhetünk, hogy az elektromos szervókormány az utolsó csepp a pohárban.

A baj az, hogy nem lehet kapni 1990-s (1980-s, 2000-s) autót. Csak 20
éves, leharcolt, agyonbarkácsolt, toldozott-foltozott példányt.
Én újonnan akarok autót, színválasztással, gyári minõségben készültet,
garanciával, saját konfigurációban.

--
dMT alias Medve

(*) Tegnap a BMW-m is elvesztette a szüzességét!
Az új telefonommal (Note3) próbáltam összelõni. Állítgattam az autót
is, meg a telefon médialejátszóját is, mert valahogy a számok címe,
elõadója nem mindig ment át. Ráadásul közben még telefonáltam is.
Mikor hazaértem és rükvercbe kapcsoltam a kamera képe már nem jelent meg,
mint kiderült az egyik ecu (Media) megadta magát. iDrive nem csinált semmit,
mintha lefagyott volna, menüt sem lehetett behívni. Kikapcs-bekapcs nem használt.
Viszont 15' pihentetés igen, utána feléledt. Igen, már a BMW is ott tart, hogy
ki tud fagyni!
Anno, amikor az F801s leírásában olvastam, hogyha lefagy a gép, vegyük
ki az akkut pár percre, azt hittem, hogy ilyet nem lehet majd eladni a
fotósoknak!
El lehetett.
Ma már a feleségem teljesen természetesnek veszi, hogy a Kobo Glow-hoz
hord egy gémkapcsot, mert idõnként kifagy.



További információk a(z) Foto levelezőlistáról