Mon, 21 Aug 2006 14:59:08 +0200

jnak <kanknuj@index.hu>

Re: [Java lista] server konfig

Szia,

nagyon sokmindentol fugg a hardware.

plz definiald kicsit jobban mire szeretned hasznalni.

pl 1000 lekerest statikus content eseten nem olyan sok, egy sima PIV-nek
kb 60k-s fileokbol 1000-et ki kell vinnie 2-3 diskkel raid0-ban.
mig pl dinamikus tartalom eseten memoriabol dolgozva sitetol/oldaltol
fuggoen 200-600 oldalletoltest lehet csinalni / sec nulla db hasznalataval.

persze nem mindegy mivel szolgalod ki, stb, stb, stb.

udv, t