Tue, 22 Aug 2006 09:21:06 +0200

Köteles Ferenc <aksucef@freemail.hu>

Re: [Java lista] thread sleep kérdés

On Mon, 21 Aug 2006 16:04:27 +0200 (CEST)
javalist@javasite.bme.hu wrote:

> *** Felado: Köteles Ferenc <fecuska@freemail.hu> ***
> Egy olyan swing-es progit csinálgatok, aminek gombnyomásra ki kellene
> írni valamit (példánkban: "Vasárnap"), majd várni 2 mp-et és
átírni
> valami másra ("Hétfő").
Nos, a példák és az ötletek alapján tényleg működik is a pr
ogi, az
egyetlen gond az vele, hogy ha csökkentem a késleltetést, akkor
szemre olyan 200-300 ms-nál alsó küszöböt látszik elérni a do
log, vagyis
hiába húzom le akár 10ms-ra, nem rövidül a "Vasárnap" megjelen
ítési
ideje. Nekem pedig az kellene, hogy extrém rövid időkkel (kb. 10 és
200ms között) is működjön a dolog (észlelési küszöb, pszi
chológiai
vizsgálat).
Azon gondolkodom, hogy mindez esetleg feszegeti a SWING vagy akár az
egész java határait (nem is beszélve a képernyőfrissítés gyak
oriságáról,
bár 100Hz körüli értéken ez még ok lehet). Mit gondoltok errő
l? Ha nem
java, mit javasoltok helyette? Pascal konzolon?

--
Minden jót,

Feca

Softwared by Debian GNU/Linux
Just because you're paranoid, it doesn't
mean they're not out to get you.