Tue, 22 Aug 2006 17:21:40 +0200

Köteles Ferenc <aksucef@freemail.hu>

Re: [Java lista] Re: thread sleep kérdés

On Tue, 22 Aug 2006 16:07:23 +0200 (CEST)
javalist@java.sch.bme.hu wrote:

> Nem hiszem, hogy a swing-es problémát megoldja, de ha már ennyi lev
él
> születik a témában, érdemes megemlíteni, hogy van realtime java
 is:

> http://java.sun.com/javase/technologies/realtime.jsp
>
> Ezzel lehet nanoszekundum pontossággal időzíteni.
Ha már homár, kiváncsiságból átírtam swingről a jó öreg
 awt-re és
láthatóan javult a reszponzibilitás. Valszeg nem eleget, de követke
ző
lépésnek jó.
Apropó, mivel maga a java alkalmasnak látszik a feladatra, létezik ol
yan
kiegészítés, amivel színes konzolos (karakteres) képernyőt lehet
építeni, valahogy úgy, mint a pascalban (megadni,hogy milyen
koordinátán milyen karakter legyen)?
Lehet, hogy egy ilyennel, megfejelve egy framebufferes, gyorsan
frissítő konzollal, megoldható volna a dolog...

 --
Minden jót,

Feca

Softwared by Debian GNU/Linux
Just because you're paranoid, it doesn't
mean they're not out to get you.