Tue, 22 Aug 2006 20:31:05 +0200

Köteles Ferenc <aksucef@freemail.hu>

Re: [Java lista] Re: thread sleep kérdés

On Tue, 22 Aug 2006 19:53:43 +0200 (CEST)
javalist@javasite.bme.hu wrote:

> Latom nem hiszed el, hogy ha nehany 10ms-ra akarsz kirakni
> valamit a kepernyore (es nem joval 100Hz folotti a kepfrissitesi
> frekvencia, ami ugy eleg valoszinutlen), akkor kenytelen vagy
> szinkronizalni az elektronsugarral... :) Persze, csak akkor,
> ha pontos eredmenyt szeretnel.
De, tudom, hogy így van. De attól még szeretem átlátni a
lehetőségeket;-)
Egyébként ha 100Hz-es frissítést veszünk, akkor 10ms még éppen
elérhető felbontás (természetesen átlagosan, max plusz-minusz 10-
msos
ingadozással). De a céltartomány mostani elképzeléseim szerint va
lahol
(20-) 30 és 80 (-100)ms között fog alakulni, így az ingadozás m
ár akár
elfogadható mértékű is lehet, annál is inkább, mivel ez egy
pszichológiai vizsgálat volna, ahol néhány 10 mintavétel a minimu
m, és
itt már szépen kiátlagolódnak a dolgok.
Nyilván növeli a pontatlanságot, de ha csak kezelhető mértékben
, akkor
jobban megéri így csinálni, mint sok plusz időt befektetni egy sz
ámomra
jóval bonyolultabb megoldásba.

--
Minden jót,

Feca

Softwared by Debian GNU/Linux
Just because you're paranoid, it doesn't
mean they're not out to get you.