Wed, 23 Aug 2006 16:36:12 +0200

Köteles Ferenc <aksucef@freemail.hu>

Re: [Java lista] Re: thread sleep kérdés

On Wed, 23 Aug 2006 11:08:06 +0200 (CEST)
javalist@javasite.bme.hu wrote:

> Azert meg azt is el kell mondanom, hogy nem ugy fog kinezni a
> prgmreszlet - barmilyen platformot/nyelvet is valasztasz -, hogy
>
> printf("pina\n");
> sleep(10);
> clear();
> printf("irja be azt a szot, ami eszebe eloszor jut: \n");
>
> hanem inkabb valahogy ugy, mint egy jatekprg. Ha egy darab ilyen
> rendszert akarsz csinalni, akkor jo lesz egy, a kovetelmenyeknek
> megfeleloen konfiguralt PC, viszont ha nem, akkor valami masban
> gondolkodj. Par eve azt mondtam volna, hogy Amiga TV-vel, most viszont
> [...]
Megértettem, köszönöm mindenkinek a segítséget. Függetlenül
 attól, hogy
elkanyarodtunk, az eredeti thread-probléma megoldása is nagyon hasznos
volt a számomra!

--
Minden jót,

Feca

Softwared by Debian GNU/Linux
Just because you're paranoid, it doesn't
mean they're not out to get you.