Wed, 23 Aug 2006 17:01:28 +0200

"Tamás Cservenák" <kanevresc.t@gmail.com>

Re: Jason van Zyl Europaban

Szia Gabor,

jelenleg csak annyit lehet tudni amit nekem is irt tegnapelott:

I am book from Sept 12-15, and 19-21, and other then that I am
> currently free. I'm trying to get to Warsaw, Prague, and London as
> well. So the sooner I know what dates are good for you I can try to
> plan.

Tehat ez a ketto intervallum fix mar, viszont az ujvidekiek sem mondtak meg
datumot. Nem artana "osszehangolni" a kettot, mert akkor egy csikolepessel
(pl. Bp - Ujvidek vonat a legcelszerubb) lelephetne a kettot egymasutan. Es
ahogy irja is, minel elobb tudja a datumokat, annal jobbanan tudja
megszervezni az utjat...

En az ujvidekieket szept. 21-e utanra "uszitottam", ezert jo lenne ha ti is
kb igy terveznetek.

Udv,
~t~

On 8/23/06, Paller Gabor <paller.gabor@chello.hu> wrote: