Wed, 23 Aug 2006 20:04:05 +0200

Böszörményi Péter <tsilvelbmz@gmail.com>

Re: [Java lista] Re: j2ee fejlesztes csapatban + XP

Szoval - ha jol ertettem - ha az ember j2ee fele hajaz (EJB + tsa),
akkor - mondjuk - sajat gepen futt egy egszerubb appserver, ott
csinalgatja a dolgait a fejleszto, egy masik szerveren a fejlesztok
altal keszitott kodhalmazt osszevasaljak egy programma, teszt, stb.
Masik ut lehet - ahogyan te hivtad - a "tavasz szel" utja. Ebben az
esetben nincsenek nagy bohom appserverek, max egy servlet container,
oszt jonapot, minden megy a jol be valt utakon.
Az ember teljesen el tud a sok keretrendszerben. Itt merul fel az a
kerdes: merre fele erdemes pislgogni? J2ee irany, vagy valami harmadik
fel altal csinalt rendszer (pl. springs)? Bar, itt mindenki ugyis a
sajat kedvencere fog szavazni. :)