Thu, 24 Aug 2006 09:49:01 +0200

Kristof Jozsa <nyd@ond.vein.hu>

Re: [Java lista] j2ee fejlesztes csapatban + XP

javalist@javasite.bme.hu wrote:

> Masik kerdesem nem kapcsolodik a javahoz. Utobbi idoben szemezgetek z
> XP-vel. Eleg sok, es jo anyagokat lehet talalni, de arra nem talaltam
> peldat, ami bemutatna az egeszet mukodes kozben. Az eddigiek alapjan pl
> nem derult ki szamomra, hogy mikor, milyen modon merik fel a
> kovetelmenyeket, es valamiert a modszertan azt sugalja nekem, mintha nem
> igazan foglalkozna egzakt hataridok megszabasaval. Merre lehet esetleg
> talalni 1-2 esettanulmany talalni, ami valami egyszeru projekten
> keresztul bemutatja az egesz XP mukodeset?

online anyagot nem tudok de ha erdekel a tema, nekem a Kent Beck/Martin Fowler -
Planning Extreme Programming
(http://www.amazon.co.uk/gp/product/0201710919/202-6797348-8599845) nagyon
tetszett. Meglepoen vekony kis konyv de hatarozottan gondolatebreszto, megerte
az arat.

dyn