Thu, 03 Aug 2006 16:47:38 +0200

jnak <kanknuj@index.hu>

Re: [Java lista] Re: tomcat error?

hat nemtom ez nem segitett..

akkor minden valtozot sessionben tarolsz, s kereskor letrehozol egy uj
beant aminek bementkent megadod a requeset, kiertekeli es megmondja jo
volt-e vagy sem?

vagy sessionhoz kotott pagehandlert csinalsz csak elfelejted meneti
hatokorbe rakni?
ha az utobbi akkor akar egy

<jsp:useBean az id="PageHandler" vagy class="PageHandler"

is csinalhat uj beant neked a jsp feldolgozasakor, ami talan a problema
gyokere is lehet...

amugy meg nemtom..:(

udv, t