Mon, 7 Aug 2006 12:53:03 +0200 (CEST)

Aron Gombas <nora@demoscene.hu>

Re: [Java lista] Re: taglib - jsp body

 Ez JSP 2.0 ota van, valoban jo kis feature. Ugy hivjak "tag files".

http://www.oracle.com/technology/pub/articles/cioroianu tagfiles.html
http://www.oracle.com/technology/pub/articles/andrei jsptags.html

 KEress mondju arra, hogy "jsp ".tag" "2.0"" (eleg nehez megfogalmazni egy
jo query-t, mert tul ALTALAONOSAK a kulcsszvak :))
 Regards,

 Aron

 java blog.hu: http://www.midori.hu/en/blog hu.html

On Mon, 7 Aug 2006 javalist@java.sch.bme.hu wrote:

> *** Felado: tamasviktor <tamas.viktor@freemail.hu> ***
>
> "googleban "jsp taglibraries" vagy "jsp taglibs" kulcsszavakra csak
> úgy ömlik a cucc... ?????"
>
> Tudok taglibet írni, nem az alapokra van szükségem.
> A kulcsmondat ez:
> "a taglib elemeket nem jávában programozom le, hanem JSP-ben."
>
> Tehát olyan mintha <jsp:import> -ot használnék. A tag-ek maguk is J
SP
> fragmentek. Ez úgy tudom viszonylag új lehetőség.
>
> Sok találatot ad a Google, csak éppen a keresett témáról nincs
szó
> bennük.
>
> nem vagyok feliratkozva
>

> FotoMarket - nyaralási képek akár ingyen! Minden digitális fény
képezőgéphez 3.000,- Ft ajándék fotókidolgozás. http://ad.adv
erticum.net/b/cl,1,6022,99786,162268/click.prm