Wed, 2 Aug 2006 09:41:22 +0200

<krellok@fw.hu>

tomcat error?

Sziasztok,

Érdekes problémával találtam szemben magam.
Egy online kérdőívet futtatok linux (FC3) szerveren, tomcat 5.5
alatt.
A kérdőív 16 db jsp oldalból áll, egy oldalon 1-2 kérdés
található.
A kérdőív vezérlését saját controller servlettel oldottam
meg.
Csak akkor lehet továbblépni egy oldalról a következőre, ha a
kötelező mezők
ki lettek töltve (különben a controller visszadobja az aktuális
oldalt
küldéskor) A mezők kitöltésének ellenőrzését egy bean
végzi, amit a
controller hív meg.
Minden oldal kitöltése után a változókat sessionba mentem
(loggolom, hogy
befejezte az aktuális oldalt), majd a kérdőív végén
adatbázisba teszem a
session változókat.

Az tűnt fel, hogy, ha egyszerre többen töltik a kérdőívet
egyidőben (kb 5-6
an), akkor egy-egy emberke átugrik 1-2 oldalt és ezek a változók
elvesznek.
Az ellenőrzés miatt ez nem történhetne meg. Mintha a controller
tévesztene,
meg sem hívja az ellenőrző Bean-t.

A tomcat hibát sehol nem jelez/loggol.
A felhasználók sem panaszkodtak, hogy bármi rendellenességet
tapasztaltak.

Mi lehet a probléma?

Chris