Fri, 11 Aug 2006 12:56:55 +0200 (CEST)

Aron Gombas <nora@demoscene.hu>

Re: [Java lista] DLL használat

 Szerintem meg ha nem is hozzaferheto az DLL forrasa, minimalis munkaval
tudsz irni egy olyan "proxy" DLL-t, ami tartalmazza a rogzitett
szignaturakat (vagyis biztosan hvhato) es egyszeruen csak delegal a
tenyleges DLL fele...
 Regards,

 Aron

 java blog.hu: http://www.midori.hu/en/blog hu.html

On Fri, 11 Aug 2006 javalist@java.sch.bme.hu wrote:

> *** Felado: Vig Balázs <balazs.vig@dataexplorer.hu> ***
>
> Sziasztok!
>
> Egy DLL-ben lévő funkciót szeretnék használni JAVA alól. Elke
zdtem olvasni a JNI dokumentációt, és nagyon elment a kedvem, ugyanis
 úgy néz ki, hogy a DLL-ben speciális formátumú eljárásoknak
kell lennie.

> Viszont nekem az volna jó, ha a DLL forrásához nem kellene hozzán
yúlni (ez nem is mindig lehetséges).

> A kérdésem az volna, hogy érdemes-e tovább olvasnom, mert tetsz
őleges DLL-t tudok használni, vagy elég ha egy javah-s példát lek
oppintok?