Wed, 2 Aug 2006 14:47:12 +0200

Stef <nuhfets@gmail.com>

Re: [Java lista] Re: OFF: ER Designer

Szia!

Ezt már néztem régebben, főleg azért lett volna jó, mivel Eclipse plugin.
Hiányosságok: nyomtatási kép (lényeg), különbségi script generálás,
doksi készítés, oszlop és tábla commentet nem veszi át az
adatbázisból, semmi mást nem lehet szerkeszteni, csak a táblákat,
tehát a view-k, szekvenciák és egyéb nyalánkságok nem jönnek át.

Sajnos a fejlesztése megállt 2005. augusztusban az 1.2-es verziónál,
és nem is látom, hogy lenne-e valami mozgolódás. Mivel nem
open-source, így nem fog olyan roham léptekben fejlődni a project...
szóval még érlelődnie kell.
Egyébként alapban használható, és tetszik is.
Ami tetszett benne: jól átlátható nézeti kép, automatikusan odaugrik a
szerkesztendő táblához, nagyon jól láthatóak az FK kapcsolatok, ismeri
a "serial" postgreSQL típust, nem csak int(4)-nek érzékeli azt.

Köszi!

Stef