[Java lista] kicsit off - eclipse - fejlesztoi kornyezet

Hodicska Gergely felho at avalon.aut.bme.hu
2006. Dec. 1., P, 09:18:50 CET

Szia!

> Esetleg próbáld ki a Subversive-et. Ez egy másik SVN
> plug-in, ha mégis a Subclipse lenne a bűnös.
> http://www.polarion.org/index.php?page=overview&project=subversive
Próbáltam ezt is, elvileg nagyon bejött volna (funkcionalitás miatt, nem
volt gyorsabb), de többször eljátszotta azt, hogy kb. elfelejtette, hogy
a projekt SVN-ből lett kiszedve, ami elég idegesítő.

Erről jut eszembe, ha van egy projektem, ami working copy, de nem
Eclipse-n keresztül lett létrehozva, akkor össze tudom párosítani
valahogy a neki megfelelő SVN ággal?

Felhő