[Java lista] Eclipse probléma

Fábián Zoltán fz at szily.hu
2006. Dec. 4., H, 13:50:09 CET

Több napi Eclipse próbálgatás után letöltöttem az Easy Eclipse nevbű
distribet, mert szeretnék vizuálisan összekrampácsolni egy Appletet.

Használat közben egyszerre belassult.  Néhány száz javaw.exe csücsült a
memóriában vagy 3 GB-ot használva virtuális memóriaként.
Még a numlock is lefagyott, amikor megpróbáltam kiszállni az alkalmazásból.
Kb negyed óráig tartott,amg kitakarodott, mikor kilőttem a taskok közül.
Utoljára hasonlót win31 alatt tapasztaltam.
Ez ellen mit lehet tenni?

Fabio