[Java lista] win32 tomcat debug

Stef stefhun at gmail.com
2006. Dec. 4., H, 19:10:39 CET

Sziasztok!

Ujra felteszem a kerdest... hatha...
Mindenhol azt olvasom, hogy ugy kell debug-olni egy tomcat-os web-app-ot,
hogy:
1. kell ket kornyezeti valtozo: JPDA_ADDRESS=1044,JPDA_TRANSPORT=dt_socket
2. a kovetkezo paranccsal kell inditani a tomcat-et:
TOMCAT_HOME\bin\>catalina jpda start

Sajnos nalam ez nem megy, mivel a bin-ben nincs catalina file, az 1. ponttal
nincs gond.
A neten az talaltam, hogy ez egy bat kiterjesztesu file (catalina.bat).
Hogyan lehet ezt eloallitani? Mi legyen a tartalma?
Ha ez nem megy, akkor esetleg hogyan tudom ravenni a tomcat monitort (
tomcat5w.exe), hogy debug modban induljon el a tomcat?
Vagy esetleg be lehet allitani az eclipse-ben levo sysdeo tomcat plugint,
hogy debug modban induljon el a tomcat?

Udv!
Stef
--------- következõ rész ---------