[Java lista] win32 tomcat debug

chico chico at tisztanet.hu
2006. Dec. 5., K, 11:27:45 CET

Sziasztok!

Eclipse alól miért így debug-olsz Tomcat alatti webapp-ot?
Tölts le a WTP feature-t (web tools), annak van egy "Server" view-ja, ahol
fel kell venni a Tomcat-et, majd a webapp-ot hozzá kell adni ehhez a
server-hez. Ugyanezen view-n van a "debug" gomb, és hajrá. Én igy
használom 3.1 (win) és 3.2 (linux) alatt is.

http://www.eclipse.org/webtools/

http://help.eclipse.org/help32/topic/org.eclipse.wst.server.ui.doc.user/topics/rwrcview.html
http://help.eclipse.org/help32/topic/org.eclipse.wst.server.ui.doc.user/topics/tcreate.html

Üdv,