[Java lista] win32 tomcat debug

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2006. Dec. 5., K, 12:51:39 CET

Üdv,

Így van, a win installer nem teszi fel a szkripteket, arra gondol,
hogy úgyis a szolgáltatásoknál fogod indítgatni (vagy net start),
leállítgatni. Viszont ha jól emlékszem, van valami server config gui-s
rezidens cucc, azon ugyanezeket biztos be tudod állítani. Bár tényleg
jobb megoldás egy fejlesztői környezet esetén, ha letöltöd tar.gz-t,
benne lesz a cucc.

Viczi