[Java lista] Magyar dokumentáció

Mester József mesterj at freeweb.hu
2006. Dec. 5., K, 16:10:24 CET

Sziasztok

Időnként flameben elő szokott lenni, hogy milyen jó lenne ha magyarul
elérhető lenne minden doksi és nem kellene angolul tanulni a javát.

A www.webforditas.hu oldal lefordítja a kért oldal szövegét.

Én próbaképpen azt kértem, hogy fordítsa le a java.sun.com oldalt.

Érdemes kipróbálni. Én nagyon röhögtem. :-))

Arra jó, hogy szavakat fordítson. Aztán próbáld meg összeszedni, hogy
mit is akar jelenteni. Persze így, hogy az angol szakkifejezéseket is
lefordítja lényegesen nehezebb.

Amúgy nem szakmai szöveg fordítására szerintem nagyon jó ez az oldal.

Mester József

 50Mbyte kereskedelmi webtárhely + korlátlan számú e-mail + php + sql
       havi 1,365 Ft-ért!  Bővebben:  http://www.swi.hu