[Java lista] Eclipse plugin konzol probléma

Legéndi Richárd roante at freemail.hu
2006. Dec. 7., Cs, 13:32:47 CET

Sziasztok!

Csináltam a saját pluginomnak egy konzolt is, gondoltam jól mutat majd
:-) A baj az, hogy szeretnék rá clear-t

hivogatni, de valami itt nagyon összekeveredik, és az első clear után
már semmit nem akar megjeleníteni. Néha

a második adag üzenet is megjelenik. A tippem az, hogy a threadekkel
szúrok el valamit (a Display-el hajttatom

végre az utasításokat, mert nem-guis szálban vagyok, és a
getActiveWorkbenchWindow() mindig null-t ad vissza

egyébként).

Valakinek valami tipp? Itt a kód, amit írok:

// get the console or create a new one if there's no used yet
final MessageConsole myConsole = findFablesConsole();
myConsole.clearConsole(); // ez a bajos ...

MessageConsoleStream out = myConsole.newMessageStream();
System.setOut(new PrintStream(out, true));

// making it the active console
Display.getDefault().syncExec( new Runnable() {
        public void run() {
                try {
                        IWorkbenchPage page =

PlatformUI.getWorkbench().getActiveWorkbenchWindow().getActivePage();
                        String id = IConsoleConstants.ID_CONSOLE_VIEW;
                        IConsoleView view = (IConsoleView)
page.showView(id);
                        view.display(myConsole);
                } catch (PartInitException e) {
                        e.printStackTrace();
                }

                // itt hívok egy csomó függvényt, ami a stdoutra ír
        }
});

Ezt egy LaunchConfigurationDelegate-ben a launch-ban írom.

Az egész egy kicsit olyannak tűnik nekem, mintha a clear() egyszerűen
eldobná a konzolhoz tartozó Document modelljét, és nem kapna újat...

Ricsi

Nézzen körül a Karácsonyi Ajándékcentrumban!
Több ezer ajándékötlettel, akciókkal, játékkal várjuk!
http://karacsony.vasarlas.origo.hu/