[Java lista] input max hossz

Stef stefhun at gmail.com
2006. Dec. 11., H, 18:35:49 CET

Szia!

Ha jól emlékszem, akkor 3 megoldást is találtam rá (de tuti több is van).
Az egyik, hogy implementálsz egy KeyListener-t (KeyAdapter), és ott
kontrollálod a beviteli adatokat (kis-, nagy karakterek, szám, hossz).

A másik, hogy a PlainDocument-et használod, vagy egy DocumentFiltert:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/javax/swing/text/PlainDocument.html
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/components/generaltext.html#filter

A LostFocus event-ben megnézed, hogy mi van benne, és nem engeded
elnavigálni.. ami persze nem túl elegáns, de működik. :-)

Stef