[Java lista] Sun Appserver 9 + win2000 server

chico chico at tisztanet.hu
2006. Dec. 11., H, 21:03:24 CET

Sziasztok!

Nem teljesen Java téma, de a tárgyban szeretnék segítséget kérni.

A win2000 server active directory-t is kezel. Telepítettem rá (domain
adminisztrátorként) a Sun Java System Application Server 9 Platform
Edition-t (a Sun oldalán elérhető legfrisebb, U1 kiadás).
Bejelöltem, hogy windows service-ként fusson. A service létrejött - local
system user-kén fut - elindítható az Appserver. Amíg be vagyok jelenkezve
a szerverre adminisztrátorként, addig működik, a webappok elérhetők más
gépekről is, a belső hálóról, stb; a win2000 server process listában benn
van a "java".

Ha azonban kijelentkezek a szerverről (logout), akkor az Appserver
elérhetetlenné válik! Ha ujra bejelentkezem domain adminisztrátorként,
akkor a service exe ugyan fut, de az appserver szolgálttásai nem eléhetők.
A process listában nincs benn a "java"!!, csak a service exe program!

Mit lehetne tenni, hogy az appserver akkor is működjön, ha nem vagyok
adminként bejelentkezve a szerverre?

Üdv,
Chico

PS: a win2000 adottság, nem lehet lecserélni és Linuxra váltani