[Java lista] RMI segítség folytatás

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2006. Dec. 14., Cs, 14:53:56 CET

  Hali!

Egy hiba tuti van abban amit csinaltal: a client
es a server package-ben is van egy calculator
interface. Tehat ha sikerulne is megszerezni
a remote objectet a kliens oldalon, akkor is kapnal
egy meretes ClassCastException-t, amikor megprobalod
lecastolni a remote objectedet client.client-re, holott
az csak a server.client interface-t implementalja.
Ennek valami kozos csomagba kell kerulnie (nem meglepo,
a ket oldal ezen az interface-en keresztul kommunikal).

> 2006.12.14. 12:16:21 server.fileServer getPath
> INFO: GET /server/Server.class HTTP/1.1
> miért a Server.class-t kéri???

Ezt nem tudom pontosan, de mindenkepp gyanus, hogy a
Server-ed nem az UnicastRemoteObject-bol szarmazik.

http://java.sun.com/j2se/1.3/docs/guide/rmi/getstart.doc.html

Meg lehet oldani leszarmaztatas nelkul is a dolgot
(UnicastRemoteObject.exportObject), de a te kododban
ez sem szerepel.

  Ba'ly,
    Atleta

U.i.: Az osztaly es interface neveket konvencio szerint nagybetuvel
szoktuk kezdeni, a csomagneveket meg kicsivel.