[Java lista] Java: absolute beginner ;-)

GIMESI_Andras__ifj x.3d.gime at gmail.com
2006. Dec. 14., Cs, 15:36:46 CET

Hali!

Köszi a könyvajánlókat, alkalmasint mindenképpen megnézem.

Jelenleg egy másik ajánlott irodalommal kezdtem, ez a magyar kiadású
"JAVA 2 Útikalauz programozóknak 1.3" című három-kötetes kék borítójú
mű.
( http://java.inf.elte.hu )

Viszont a fordításkori 100%-os CPU-küzdésről nem kaptam infot...
Esetleg valaki tudna erre mondani valamit?
Emlékeztetőül:

Köszi!

Üdv!
Gime.