[Java lista] Java: absolute beginner ;-)

GIMESI_Andras__ifj x.3d.gime at gmail.com
2006. Dec. 14., Cs, 16:09:30 CET

Hali!

> From: Zoltan Mozes:
> Figyu, nem akarok kötekedni de azzal a könyvvel (sorozattal, nekem
> is megvan) nagyon mellélősz!!!
> nagyon szar!
> sosem tanulsz meg belőle programozni java-ban, csak a szintaktikát
> fogod ismerni.
> ez nem "thinking in java"
> ugyanúgy fogsz kódolni mint c++ban vagy amiben eddig dolgoztál,
> ugyanazokat a metódusokat / megoldásokat fogod keresni java-ban
> is csak az fog érdekelni hogy "itt hogy nevezik"
> de nem akarok beleszólni

Köszi, vettem az adást, utánanézek az Általad ajánlott irodalomnak (is).

Aproőpó, ha már irodalom!
Mi a vélemény a következőkről?

- Watson, Mark: Intelligent Java applications (Morgan Kaufman Publishers, 1997.)

- Vég Csaba - dr. Juuhász István: Java - start! (Logos2000, 1999.)

- Manger, Jason J.: A Java* (Panem - McGraw-Hill, 1996.)

- Lous, Dirk - Müller, Peter: Java - Belépés az Internet-programozás
világába (Panem, 1998.)

Köszönöm!

Üdv!
Gime.