[Java lista] final formalis parameter

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2006. Dec. 15., P, 15:48:16 CET

  Hali!

>A fnal parameternek nem az a legfontosabb tulajdonsaga, hogy
>modosithatatlan. Normalis esetben az ember amugy sem irja
>felul a bemeno parametereket. (Mondjuk ugy, hogy soha.)

Na ja. Normalis esetben nem. Viszont megved az ellen, ha
veletlenul megis. En konstruktorokban szoktam hasznalni.

>A final parameter egyetlen igazi haszna, hogy egy local inner
>class masolatot keszithet rola, vagyis hasznalhatja.

Valoban. Ott viszont nem opcionalis, tehat nem is kerdes,
hogy hasznald-e. (Szerintem ebbol is latszik, hogy siman
lehetne minden parameter alapertelmezetten final a javaban.)

  Ba'ly,
    Atleta