[Java lista] RMI problema emiatt: random port firewall

Andras Dobrosi dobrosi at gmail.com
2006. Dec. 16., Szo, 20:00:47 CET

Koszi skacok! Bar nem orulok a valaszaitoknak, bar en is ettol tartottam,
hogy vegul ezt kell csinalni. Az a baj, hogy eles rendszer uzembe
allitasanal derult ki ez a tuzfalas problema. A teszt rendszeren nem volt
tuzfal. Ugy tunik nem egy nagy nagy fejlesztest igenyel a dolog, de mar egy
ugyis ideges, csuszos, 'letesztelt' projektben ezt nehez lesz eladni. Sajnos
nem voltam eleg korultekinto es RMI-ben nem voltam eleg jartas. Nem
gondoltam, hogy ilyen szivas van a tuzfal miatt. Az rmiregistry ilyen gagyi,
nemis ertem!

Amugy miert van ez a port kiosztosdi? Nem lesz valami nem vart kovetkezmenye
(pl. parhuzamos hivasoknal), ha egy portra lesz korlatozva a visszaut?

Andris