[Java lista] axis

bocios bocios at citromail.hu
2006. Dec. 18., H, 22:24:20 CET

na igen..
szóval a feladat:

adott 1 szerver rajta php és pár egyszerű függvény
ezt szeretném java-ból is használni (hogy miért nem java a szerveroldal
az nagyon hosszú..)
van wsdl fájl is
annyi, hogy azt a kb4 függvényt (ami paraméternek sql-t vár és boolean-t
ad vissza) szeretném meghivni
már próbálkoztam wsdl4j-vel, servicefactory+call-al..
de különböző hibaüzikkel elszált:
pl: "method not allowed", illetve volt amelyiknek nem tetszett a wsdl
formátum ez éppen SOAP-ENV-et keresett és kiirta, hogy
"invalid soap envelop"
lényegében nem tudom hogyan áljak neki
amivel most próbálkozom: netbeans generált stub-al, de per pillanat még
utoljára kidobott 1 hibát, hogy a wsdl-ben
megadott:
<binding name="ezazbinding"> nem tetszik neki..
fogalmam nincs miért

sajnos ahágy api annyi hibaüzi eddig.. :)