[Java lista] wsdl,java

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2006. Dec. 19., K, 11:05:14 CET

na jó persze mind1 mi van ott..csak nem tudom hogyan kell csinálni még nem csináltam ilyet.-- Eredeti üzenet --Feladó: Rákos Attila <tenegri at tengerstudio.com>Címzett: Maglódszki Viktor <javalist at javagrund.hu>Másolat: Elküldve: 11:01Téma: Re: [Java lista] wsdl,java MV> igazából pontossan tudom mi vár a másik oldalon MV> php fut a szerveren és annak a funkcióit szeretném meghivni MV> szóval akkor ez esetben az saaj-t ajánlod? az nem csak akkor jó ha szerveren is java van?  Nem teljesen mindegy neked, hogy akár PHP-ban vagy akár BASIC-ben van-e megvalósítva az a webservice? :) Többek között azért van a SOAP, hogy ezt elfedje, ez teljesen eszköz és platformfüggetlen dolog. Ami kifejezetten Java függő lenne, az pl. az RMI.  Attila   _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

Tanulj saját időbeosztásod szerint! Kattints ide, ha nincs időd nyelviskolába járni!
INTERNETES NYELVISKOLA!

http://www.mediabo.hu/nyelviskolacitro.html