[Java lista] wsdl,java

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2006. Dec. 19., K, 14:52:29 CET

egyenlőre olyan biztonságos hogy meg sem birom hivni :)nem kell hogy legyen a gépen axis webserver hogy meghivjam a webservice-t?a help-ben 2 dolgot is találtam de nem tudom melyik kell nekem:1.To import a WSDL from a URL and generate Java classes from it, follow these basic stepsezt már megcsináltam.semmi egyszerűen nem jönnek létre a fájlok és persze nincs hiba üzi sem2.generate a local server implementation of the serviceez kellhet nekem?ehez már szerver kell.-- Eredeti üzenet --Feladó: Zsombor <gzsombor at gmail.com>Címzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 14:45Téma: Re: [Java lista] wsdl,javaOn 12/19/06, Maglódszki Viktor <bocios at citromail.hu> wrote: a query nevű függvényemet meghivni vele átadva egy sql-tJó kis biztonságos webservice az ilyen :DZs _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

Tanulj saját időbeosztásod szerint! Kattints ide, ha nincs időd nyelviskolába járni!
INTERNETES NYELVISKOLA!

http://www.mediabo.hu/nyelviskolacitro.html