[Java lista] progressbar

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2006. Dec. 28., Cs, 15:26:32 CET

kódrészlet:currentValue->lekérdezi az aktuális helyzetetprogressBar.setValue(currentValue+1);ennyit csinálok annak érdekében, hogy lépjen a bar (ezekszerint kevés)debug-al végigmentem ezen és mindig megvan az uj érték szóval nem áll egyhelyben a progressbarSOAP-on keresztüli művleteket mutatja, hogy mennyi van kész szóval igen a felhasználó igencsak észreveszi..ha direkt olyat csinálok ami megállitja a progit akkor odaugrik szépen a bar ahol épp tartott és közli a hibaüzitde ha minden rendben zajlik akkor is jó lenne látnia épp hol tart...szálkezelés?nem akarom túl bonyolitani a soap modul már kész teszi a dolgát nem szeretnék most szállakat belekevernicsak annyi, hogy amikor én azt mondom, hogy lépj akkor lép 1-et a bar...

Hírkereső TOP50 hír - Bulvárhírek, sztárpletykák és a nap történései itt: KLIKK IDE! - http://www.hirkereso.hu/top50