[Java lista] soap encoding

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2006. Dec. 29., P, 13:31:50 CET

sziasztoksoap-nál (binding tag-ben) van 1 rész ahol lehet encoding -ot használni..lehet encoded / literalnem tudom van-e köze egyáltalán ennek az én gondomhoz, de sehogy nem jön át ékezetszóval ha ékezetes szöveg jön át akkor SOAP-ERROR: Encoding: string hibát kapokbiztosan ez a gond, mert ha direkt ékezet nélkül adom át akkor jó a dologsajnos kiirtani nem tudom az ékezeteketszóval se encoded-el se literal-almegpróbáltam ugyis hogy kitöröltem ezeket a tagokat és ugy sem ok (bár akkor nagyon úgy tűnik nem ezzel van a gond)

Hírkereső TOP50 hír - Bulvárhírek, sztárpletykák és a nap történései itt: KLIKK IDE! - http://www.hirkereso.hu/top50