[Java lista] PDA programozas

Akos PASZTORY pasztory at irt.vein.hu
2006. Nov. 2., Cs, 13:41:05 CET

zamek wrote:
> Elkuldom megegyszer, hatha vegre megjelenik ...
>
> Programoznom kellene egy MIO 701-es PDA-ra, amin WINCE 5.x fut.
> Allitolag van hozza java tamogatas is. Meg nincs a kezemben a joszag, csak a
> parancs :)
> Mivel a szembe-oldal java lenne, jo lenne, ha a pda-t is javaban tudnam
> programozni.  ( M$ visual studio es C# _nem kell_, az aktualis verzio is
> azzal keszult, de valami rettenetes retek gany az egesz. )
>
> A kerdesek:
> - valakinek sikerult-e mar winCE 5 ala javat programozni? Mi kell hozza a
> pda-n?

JVM. Ez az amibol hiany van a PDA-k teren. Amit mi hasznalunk az az IBM
J9 vm-je. Ez az 1.3-as java nagy reszet lefedi ha jol tudom.

> - Linux alol lehet-e valamilyen ide eszkozzel programozni es attolteni a
> pda-ra a kesz programot? Eclipse, Netbeans, stb.

IDE az mindegy, de arra nem tudok megoldast, hogy at is lehessen tolteni
ra. Windows + ActiveSync ami megy. Ha valaki tud, az jo lenne nekunk
is... Vagy most jutottak eszembe:
- webre felrakod es pda-n letoltod?
- Bluetooth file transfer?

> - Tud-e valamelyik linux-os ide emulalni pda-t a fejleszteshez?

A J9-bol mintha lenne pc-n futo verzio is. Fejleszteskor futtathatod
ezzel, ha kesz akkor meg attoltod pda-ra, ott meg az ARM verzio
futtatja. Ha meg valami speci  dolog kell a PDA-n (aszem ebben GPS is
van) akkor nemtudom (valoszinu JNI lesz a vege). Esetleg megkerdezhetem
a kollegat aki ezzel foglalkozik, ha visszajon :)

--
  Akos