[Java lista] PDA programozas

Akos PASZTORY pasztory at irt.vein.hu
2006. Nov. 2., Cs, 15:52:19 CET

zamek wrote:
> hello,

> hat ez eleg szomoru...
> talaltam linuxra egy synce csomagot, ami allitolag azt tudja, mint az
> activesync.

hm, ezt majd akkor megnezem en is:) Ahogy latom masolgatasra kivalo.
Mondjuk a kolleganak wince-re forditott JNI kodot is kellett debugolnia...

> Kozben talaltam netbeans-hez mobility pack-ot, ami egesz jonak tunik, emulalni
> is tud, de azt nem tudtam kideriteni, hogy pda-n fut-e amit fordit. Ugy tunik
> Middleware es j2me a kulcsszo, amit a netbeans mobility emleget, de a pda-n
> ezek szerint fel kell telepiteni valamilyen jvm-et, kerdes, hogy az
> tamogatja-e fenti ¨kulcsszavakat¨?

Nem mindegy, hogy J2ME vagy J2SE amit akarsz csinalni. Lehet J2ME-t is,
de minek, ha fut a PDA-n az 1.3-as java. Mondjuk te tudod mit szeretnel.
  Bar en speciel J9-cel nem tudtam axis altal generalt klienst futtatni,
massal meg nem probaltam egyelore. (kellett volna neki olyan ami nem
volt j9ben) Esetleg valami JSR-172 implementaciot keresel. (Apache Mirae
  pl.)

> Csak nem megis C# es mono lesz belole? :(

"Vegyetek la a levelezo listarol, en C# programozo vagyok." :)

--
  Akos