[Java lista] eclipse export

Sisák János janijano at gmail.com
2006. Nov. 2., Cs, 16:57:14 CET

Halihó!

Nem EJB-ztem még de az első pontban talán tok segíteni, ha egyre gondolunk.

Itt egy példa egy build.xml-ből:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<project default="packaging_generation" name="Packaging Generator">

    <property name="war.name" value="valami.war" />

    <target name="packaging_generation">
        <property environment="env" />
        <jar destfile="${war.name}">
            <zipfileset dir="web-root" />
            <zipfileset dir="lib" prefix="WEB-INF/lib" />
            <zipfileset dir="bin" prefix="WEB-INF/classes"
includes="**/*" />
            <zipfileset dir="web/jsp" />
            <zipfileset dir="web/html" />
        </jar>
    </target>
</project>

A lényeg ebben a sorban van: <zipfileset dir="lib" prefix="WEB-INF/lib" />
Ez belecsomagolja a project lib könytárban található összes jart és
beteszi a WEB-INF/classes könyvtárba. Persze előzetesen a lib-ből adtad
meg a build path-t.

Ha pedig a webalkalmazásod külső projektből importálja a jar-okat
(project dependency), akkor nyilván  be kell deployolnod a külső
projectet is az alkalmazásszerver alá és látni fogja.

Remélem tudtam segíteni

Üdv, Jani