[Java lista] IPropertySelectionModel opcionalis ertekkel

Stef stefhun at gmail.com
2006. Nov. 8., Sze, 17:32:07 CET

Sziasztok!

Hogyan lehet "szepen" megoldani tapestry 4.0 + hibernate parossal, hogy a
IPropertySelectionModel-t hasznalo pop-list-ben legyen ugymond "opcionalis",
azaz ertek nelkuli sor, es az legyen a default?

Gondolkoztam, es par otlet eszembe jutott, de a velemenyeteket
kikerdeznem...

Az elso gondolatom az volt, hogy a kerdeses POJO-k tartalmaznak olyan sort,
melyben nincs kitoltve semmi, csak a primary-key, es esetleg a hivatkoztt
mezok azt tartalmazzak hogy: "N/A" vagy hasonlo. Hat ez nem nagyon teccene
:-(
A masik otlet, hogy amikor a IPropertySelectionModel-nek atadnam a listat,
akkor egy plusz sor kellene a lista elejere, amit egy add parancsal
felvennek, de akkor meg hogyan tudom megkulonboztetni az "ertekes" soroktol?
Vagy esetleg a form-on valamit varialjak? Feltegyek egy jelolo negyzetet, es
azzal jelzem, hogy nem kell kitolteni, de ez meg annyira sem tetszik.
Valahogy a plusz listaelemhez huz az eszem, de az uj sor
megkulonboztetese...

Valakinek van otlete? Biztos, hogy mas is talalkozott ilyen gonddal :-)

Udv!
Stef
--------- következõ rész ---------