[Java lista] java graphics

CsaplarZoltan at sch.bme.hu CsaplarZoltan at sch.bme.hu
2006. Nov. 15., Sze, 16:56:27 CET

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem nagyon értek a javahoz, de most
mégis úgy hozta az élet, hogy foglalkoznom kell vele. Egy az Angster
Erzsébet féle KissDraw mintához hasonló, csak a rajzokat mozgatni is tudó
programocskát írok.
Szükségem lenne rá, hogy a megrajzolt alakzatokat egy adott tengely körül
meg tudjam forgatni. Ezt hogyan tehetem meg a legegyszerűbben?
Vonalnál egyszerűen ki tudom számolni a koordinátákat, de mi a
helyzet pl egy négyszögnél? vagy ha a kettő együtt kell megforgatnom?

(Ui.: Nem használhatok külső csomagot, csak amit a java alapból
tartalmaz! és mindenképp nekem kell megírni)

Előre is köszi!

Üdv.:
Zotya