[Java lista] gyors de turheto minosegu kep meretezes nagy mennyisegben

Aron Gombas aron at demoscene.hu
2006. Nov. 16., Cs, 09:59:21 CET

 Pontosan ugyanezzel szenvedtem par honappal ezelott.
Az ANT-es beepitett taszkok nagyon csunyan skalaznak
(NEAREST filter gyakorlatilag), mas konnyen hasznalhato,
tamogatott, ingyenes lib-et hosszas kereses utan sem
talaltam.
 A vegen (nekem ANT script-hez kellett) az ImageMagick-et
futtatom exec-kel, gyors, megbizhato es kifogastalan minosegu.
(A feature-okrol nem is beszelve, feliratozas, maszkolas, stb.)
 Regards,

 Aron

 java_blog.hu: http://www.midori.hu/en/blog_hu.html