[Java lista] RMI segítség

Koller Pál koller.pal at novohost.hu
2006. Nov. 17., P, 12:36:07 CET

HALI!

kipróbáltam az Andris (Andras Dobrosi [dobrosi at gmail.com]) ajánlott
weblapot. És ez lett az eredménye.
Mi lehet a hiba.

linux:/opt/nfs-share/rmi # rmiregistry 1099 &
[1] 6667
linux:/opt/nfs-share/rmi # java -Djava.security.policy=policy.all
SampleServerImpl
Remote exception: java.rmi.ConnectException: Connection refused to host:
192.168.0.3; nested exception is:
        java.net.ConnectException: Connection refused

Nekem ez segitett:

http://www.comp.hkbu.edu.hk/~jng/comp3320/rmi.html

Próbálkozott már vki rmi-vel. Nekem is PDA-ra kellene irni egy kis
progit. Mivel csak java 1.2-1.3 -ra van jvm a pda-ra, ami nem saját
komponenskészletet használ, így azt gondoltam, hogy az adatbáziskezelést

egypár rmi osztály végzi a szerveren. A pda-n csk megjelenítés van.
Eddig html/tomcat párossal volt megoldva, de az pda explorer
hiányosságai miatt nem igazán működik megfelelően. Nosza neki is
ugrottam. Csináltam 1 rmiServer osztályt és egy azt haználó rmi kliens
osztályt. Na ja és hogyan tovább.

http://java.sun.com/docs/books/tutorial/rmi/TOC.html

Alapján nem igazán megy a dolog.
Egyszerűen elvesztettem a fonalat.

Arra kérném a segítségeteket, hogy hogyan lehet elindítani a servert és
beregisztrálni egy osztályt, majd a kliens hogyan tud hozzáférni.

Köszi!