[Java lista] BufferedImage-bol eloallitott jpg merete

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2006. Nov. 18., Szo, 22:46:06 CET

Szultem egy megoldast, de ha van szebb, szoljatok! Kiirom memoriaba
egy byte stream-re, ennek tudom a meretet, majd ezt irom tovabb a
szerver stream-jere.

ByteArrayOutputStream baos = new ByteArrayOutputStream();
ImageIO.write(bi, "jpg", baos);
logger.debug("fileSize: "+baos.size());

//ImageIO.write(bi, "jpg", response.getOutputStream());
response.getOutputStream().write(baos.toByteArray());